#L. Simon László

Gyorsan akart dönteni, kollegái cégeit hívta meg egy tenderre L. Simon László
 

Gyorsan akart dönteni, kollegái cégeit hívta meg egy tenderre L. Simon László

Közvetlen munkatársaihoz köthető cégeket hívott meg egy 9,4 milliós kommunikációs tenderre L. Simon László fideszes politikus – írja a Népszabadság. L. Simon László a lapnak azzal indokolta a pályázók kiválasztásával kapcsolatos döntését, hogy a pályázatot a lehető leggyorsabban szerették volna lebonyolítani, így olyan cégeket akartak meghívni, akikről "nem kell hosszasan referenciákat begyűjteni".

hvg.hu hvg.hu






„A művészetbe csak a diktatúráknak szokása beleszólni” – interjú Hoppál Péterrel
 

„A művészetbe csak a diktatúráknak szokása beleszólni” – interjú Hoppál Péterrel

Olcsó politikai blöff lenne, ha rögtön azt követelné, hogy költözzön a kulturális államtitkárság Pécsre – állítja a kormányszóvivőből kultuszállamtitkárrá avanzsált Hoppál Péter. Fő feladatának a közművelődési intézményrendszer megerősítését tartja, és az ehhez szükséges pénzért harcba is indul, ha kell. Kerényi Imre stílusát nem nézi jó szemmel, nem kommentálja Fekete György kijelentéseit sem, de az MMA-ban fontos partnert lát. Interjú.

Stemler Miklós Stemler Miklós


Kolosi: Nem szívattuk meg Gulyás Gergelyt
 

Kolosi: Nem szívattuk meg Gulyás Gergelyt

A reklámtörvény "mélyütés", a cél vele pedig a csatorna gazdasági függetlenségének megtörése és hogy ne maradjon egy független tömegmédium se – véli a Hír24-nek interjút adó Kolosi Péter, az RTL Klub programigazgatója, aki szerint most harcban állnak, és haditervük is van. Erről persze nem árult el több részletet. Gulyás Gergelyt nem szívatták meg, L. Simonnak viszont üzent is valamit, sőt: az RTL Csoport Áder János államfőnek is írt levelet.

hvg.hu hvg.hu

Nézői hazugságra építette a Fidesz a tévés hadjáratát
 

Nézői hazugságra építette a Fidesz a tévés hadjáratát

Nem szereti a reklámokat és a valóságshow-kat a magyar néző: ha kérdezik, azt válaszolja, hogy egész nap dokumentumfilmeket néz, soha nem kapcsolna Győzikére. A Fidesz a reklámadó kommunikációjában meg is lovagolta az emberek kereskedelmi tévék elleni érzéseit. Csakhogy az objektív mérések mást mutatnak: hiába gazdag a kínálat ismeretterjesztésből, a bulvár, a reality mindent visz, csak a nézők nem akarják bevallani, hogy igenis rá vannak kattanva ezekre a műsorokra, sőt, még a reklámokat is tűrik.

MLF MLF

Az RTL teljesíti L. Simon vágyát
 

Az RTL teljesíti L. Simon vágyát

Interjút adott a Heti Válasznak az azóta megszavazott reklámadót beterjesztő L. Simon László, aki szerint azért is kell az új adó, mert gagyit adnak a kereskedelmi tévék híradói. Tényleg hatásos lehet a dolog, mert az RTL Klub híradója bulvárhírek helyett napok óta a Fideszt kóstolgatja.

hvg.hu hvg.hu








L.Simon a reklámadóról: Ez még csak a kezdet
 

L.Simon a reklámadóról: Ez még csak a kezdet

A közösségi oldalakat is bevonnák az adózói körbe a tervek szerint – mondta a reklámadóról szóló törvényjavaslat előterjesztője. L. Simon László fejében az is megfordult, hogy a reklámadóból származó bevételt "megcímkézzék".

MTI/hvg.hu MTI/hvg.hu

L.Simon: Horthynak nem lehet szobra Magyarországon
 

L.Simon: Horthynak nem lehet szobra Magyarországon

Horthy Miklósnak nem lehet szobra Magyarországon az 1944-es német megszállást követően játszott szerepe miatt - jelentette ki L. Simon László kormánybiztos szerdán az Eltiporva - A vészkorszak és az Országos Széchényi Könyvtár című kiállítás megnyitóján, Budapesten.

MTI MTI